Siemens A265 Duo Shiny Black

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens A265 Duo Shiny Black op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

mr pietie 11-06-2009
Geschreven voor: Siemens A265 Duo Shiny Black

Belangrijk is natuurlijk de geluidskwaliteit en die is prima. Ook op enige afstand van het basis station blijft de kwaliteit prima (en ik weet inmiddels uit ervaring dat dit niet bij alle telefoons vanzelfsprekend is).

Grootste nadeel: af en toe blijft de telefoon rinkelen als je het gesprek al aangenomen hebt.

Bij het instellen van allerlei dingen zijn de menu's voor mij niet helemaal duidelijk, je hebt er wel een gebruiksaanwijzing bij nodig. Dit zou zeker beter moeten kunnen.

Vormgeving: ik vind het acceptabel, maar meer ook niet.

Duurzaamheid: ik vind eigenlijk dat een telefoon zeker 10 jaar mee moet kunnen gaan, Wellicht houdt deze het zo lang vol, maar ik denk dat we voor die tijd toch al een keer een pretigger toestel zullen gaan kopen.

ducktale1 12-01-2009
Geschreven voor: Siemens A265 Duo Shiny Black

prima telefoonset,enige wat in de handleiding ontbreekt is hoe je da laatst beantwoorde oproep kunt terugzien.na een mailtje naar siemens gelijk antwoord gekregen dit doe je door menu te selecteren en 339101 in te toetsen en oke.

ronald79 27-11-2008
Geschreven voor: Siemens A265 Duo Shiny Black

ik heb deze set nu drie maand en hij is nu al KAPOT.
dus echt slechte telefoon deze set.
AFRADER eerste klas
adapter van basis station is nu al stuk.

A.A. Overbeeke 26-08-2008
Geschreven voor: Siemens A265 Duo Shiny Black

Prima toestel. Handleiding is beknopt. De samenstellers weten dat handleidingen slecht gelezen worden en maken hem met het oog daarop beknopt. En dan zijn er nog mensen die hem niet lezen, blijkbaar! Er staat bijvoorbeeld wél in hoe je een pauze moet inlassen na een gekozen nummer.
Wat er niet juist in staat is dat je gemiste oproepen en beantwoorde oproepen kunt terugzoeken. Want dat is niet (standaard) zo. En er staat niet in de handleiding hoe je dat kunt instellen, terwijl dat wél kan. Doe een mailtje naar Siemens en ze vertellen je hoe het moet. Verder heeft het toestel handige opties, goede geluidskwaliteit.

Edwin7777 27-07-2008
Geschreven voor: Siemens A265 Duo Shiny Black

De gebruiksvriendelijkheid valt tegen. handleiding is niet compleet, bijvoorbeeld een pauze inlassen (was nodig voor nummerherkenning bij UPC) voor een opgeslagen nummer staat niet in handleiding. Pas na veel proberen ontdekt door bepaalde toets ingedrukt te houden.
Antwoordapparaat hebben we aan staan. Als iemand heeft gebeld knippert het display, maar geen ingesproken berichten. Vreemd.

Ander belangrijk minpunt is dat je wel kunt zien wie gebeld heeft, maar dat je dit nummer niet terug kunt bellen of kunt opslaan.

Menu werkt niet handig. Er zit bijvoorbeeld een 'Terug' positie in elk menu met een piepje, een overbodige menu optie, storend en vreemd. Ook andere mogelijkheden niet eenvoudig te vinden.

Toestel is wat licht en ligt niet lekker in de hand.

Geluid en degelijkheid ok.

Vreemd dat ons vorige toestel van Philips 6 jaar geleden gekocht, veel handiger in het gebruik was. Was weliswaar een top model, maar ik verwacht dat producten in de tijd verbeteren en niet verslechteren. Jammer.

Wat me verbaast is dat mobiele telefoons, zeker van Nokia, veel en veel gebruiksvriendelijker zijn dan dect toestellen.

Jan Meijer 26-05-2008
Geschreven voor: Siemens A265 Duo Shiny Black

Erg tevreden met deze set. Inmiddels ook een derde losse handset erbij gekocht. Makkelijk te bedienen, eenvoudig aan te sluiten. Adressenlijst is eenvoudig te kopieeren naar de andere toestellen. Zowel naam als nummerherkenning in een mooi verlichte display. Ook kan een gesprek eenvoudig worden doorverbonden naar een ander toestel. Ook is het mogelijk onderling met elkaar ruggespraak te houden.

Jos H 27-12-2007
Geschreven voor: Siemens A265 Duo Shiny Black

Heb dit apparaat aangeschaft na een miskoop van de Philips CD1353. Had voor deze Philips ook al een Siemens (ouder type) Dit (Siemens A265) is gewoon een geweldig apparaat, is weliswaar wat duurder maar je hebt dan ook wat.
Fijne duidelijke display en een aantal handige functie oa. telefoonboek doorsturen van de ene handset naar de andere. Heb er nog een extra handset (3de dus) bijgekocht, aanmelden etc. is een fluitje van een cent.
Goed geluid, geen galm of iets dergelijks
Gewoonweg een aanrader.

A. Koning 04-12-2007
Geschreven voor: Siemens A265 Duo Shiny Black

Toestel 17 manden in bezit. Voor de 2e keer opgestuurd. Als je de telefoon opneemt blijft de bel overgaan, ook na het terug plaatsen op het station hij blijft overgaan. alle knoppen gelijktijdig indrukken en hij is weer stil. Als je zelf belt hoor je niet of hij overgaat. Kortom de miskoop van het jaar.
Een mailtje gezonden naar Siemens met de klachten.
Antwoord toestel stuk bel-----.

joep5 26-04-2007
Geschreven voor: Siemens A265 Duo Shiny Black

toestel voldoet perfect aan de verwachtingen.
Snap ook niet dat sommige de gebruiksaanwijzing niet duidelijk vinden.
Boeltje aansluiten en stroom erop, 1 voor 1 de handsets in het basisstation zetten en gewoon wachten tot ze automatisch aangemeld zijn.
Even beltoontje naar je zin zetten en volume aanpassen.
Het antwoordappparaat staat standaard aan met een keurige ingesproken boodschap door een mevrouw met vlekkeloos accent.
Bellen en doorverbinden intern evenals inbreken in gesprek gaat prima met keurig wachtmuziekje.
Telefoonboek invoeren gaat ook prima en als je klaar bent kun je het zo verzenden naar de overige handstes, dus hoeft maar 1 keer te gebeuren.
Kortom niets mis mee en ziet er mooi uit zoals gewend van Siemens het is ook niet voor niets een veel voorkomend merk voor zakelijk/professioneel gebruik, ben erg tevreden.

van der Schoot 18-02-2007
Geschreven voor: Siemens A265 Duo Shiny Black

Net een weekje in bezit. Dit is gewoon een lekker toestel, handige functies maar ook weer niet te veel toeters en bellen. Aansluiten, instellen en klaar. De handleiding is kort, maar het meeste spreekt zo voor zich dat ook best zonder te doen is. Speakerfunctie is heel handig en als je je handset kwijt bent druk je op het basisstation een knop en gaan alle handsets rinkelen. Antwoordapp. geeft bij boodschappen ok de datum en tijd. Verschillenden belmelodieen in te stellen. Ik heb internetplusbellen, nummer melder werkt gewoon. Alleen de kwaliteit van het geluid op de handset is mij iets minder, nogal schel. En het volet mij allemaal wat 'licht'aan, maar zegt niks over de kwaliteit (denk ik). Verder tevreden over dit toestel.

Leo Schreuders 26-12-2006
Geschreven voor: Siemens A265 Duo Shiny Black

Wat een gebrekkige en onduidelijke handleiding!
Sommige functies moet je naar raden. Aa betekent waarschijnlijk
antwoordapparaat en soms brandt tijdens het opnemen van de meldtekst een rood
lampje die overigens niets met opnemen van doen heeft.
Een eigen meldtekst opnemen is niet mogelijk; er komt dan een melding
'meldtekst te kort' waarvan de betekenis nergens is te vinden, enz. Display
weliswaar verlicht, maar dan ook alleen 's avonds te lezen, overdag niet tot
nauwelijks.
Kortom, retour richting winkel en niet aan te bevelen.